IgA نفروپاتی: بهبود عملکرد کلیه به اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

IgA نفروپاتی: بهبود عملکرد کلیه به اجتناب از دیالیز

 

IgA نفروپاتی: بهبود عملکرد کلیه به اجتناب از دیالیز

در کشورهای غربی، به مفهوم درمان نفروپاتی IgA است: در مراحل اولیه، آنها را یک نگرش مثبت به درمان این بیماری ندارد اما تنها به برخی از داروها برای از بین بردن علائم. سپس آنها را از پیشرفت بیماری تا پایان مرحله نارسایی کلیه صبر کنید. در آن زمان، دیالیز یا پیوند کلیه به تصویب رسید. در چین، ما اتخاذ یک مفهوم بسیار متفاوت است و ما اصرار به درمان نفروپاتی IgA در مراحل اولیه به طوری که برای کمک به بیماران در بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز.

دلیل برای چنین اثر درمان خوبی از نفروپاتی IgA در درک روشن ما از پاتوژنز این بیماری است. IgA در چیست؟ این نوع گلوبولین ایمنی بدن است که سپاه پاسداران از بدن ما است. نفروپاتی IgA است اغلب پس از بیمار عفونت گرفتن سرما.

ایمنی پایین و اختلال سیستم ایمنی بدن را تشکیل بیش از حد غلظت IgA در داخل بدن شود. سپس آنها را در منطقه مزانژال کلیه از طریق گردش خون سپرده. برای کلیه ها، depositions ها مواد خارجی هستند و باید به پاک کردن. این سیگنال در سیستم ایمنی بدن اختلال شود، بنابراین سیستم ایمنی بدن عوامل التهابی به تمیز کردن غلظت IgA سپرده. به عنوان یک نتیجه، واکنش التهابی بیش از حد باعث آسیب سلول های ذاتی کلیه شود. بنابراین عملکرد کلیه را کاهش می دهد. در نهایت، آن را به مرحله نهایی نارسایی کلیه پیشرفت.

در حال حاضر ما می توانید ببینید که چرا نفروپاتی IgA بدتر خواهد شد. دو دلیل وجود دارد: 1) سپرده غلظت IgA را نمی توان خارج از بدن حذف شده و آن را به واکنش ایمنی را بارها و بارها می شود. 2) سیستم ایمنی بدن نقص. مسدود کننده های سیستم ایمنی بدن و استروئیدها نیز ایمنی شما را کاهش می دهد. درمان مناسب باید در تنظیم ایمنی را هدف اما آن را مهار نیست.

برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA که می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، به آنها پیشنهاد می شود برای پیدا کردن درمان موثر با اثرات زیر:

تنظیم سیستم ایمنی بدن و اجازه دهید آن را به عملکرد طبیعی بهبود می یابند؛ ممانعت recation التهابی بیش از حد، مسدود کردن روند پیشرفت فیبروز کلیوی.

هنگامی که این سه جنبه را می توان به دست آورد، نارسایی کلیه می تواند اجتناب شود. برای فرد مبتلا به نفروپاتی IgA که می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان خاص، شما می توانید خدمات آنلاین ما و یا مشورت ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.